Wednesday 1 January 2014

Postanowienia na Nowy Rok

Początek roku jest to idealnym momentem
do wprowadzania zmian w życiu
zarówno w tym blogowym jak i osobistym :)



 Zmniejszyć czas spędzony przed komputerem - będzie ciężko!

Zmotywować się i założyć konto na Instagram i Pinterest

Realizować wszystko na bieżąco-koniec z odkładaniem spraw na potem

 Schudnąć i utrzymać wagę! Miałam już kilka podejść, ale zabrakło mi wytrwałości


Zaplanować podróż życia

A jak u Was macie jakieś postanowienia noworoczne?
robicie podobne listy w Nowy Rok ?



W Nowym Roku roku życzę Wam




4 comments:

  1. Z wszystkich sił życzę Ci spełnienia choćby części postanowień! Pozdrawiam noworocznie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :)
      Wierze ze cos mi sie uda
      Mam w koncu na realizacje az 364 dni

      Delete
  2. Dziękuję i wzajemnie, samych dobroci w Nowym Roku!
    Spełnienia marzeń, a postanowienia niech odchaczone zostaną prędko i bez przeszkód.
    Mnóstwo radości i ogrom zdrowia :)

    Ja postanowień nie zakładam, później jest mi okropnie przykro, kiedy nie udaje mi się wystarczająco zmotywować...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekujem bardzo :)

      Glownym powodem dla ktorego zrobilam liste jest to ze jak publicznie sie do czegos zobowiazalam
      to ciezko i niezrecznie jest sie z tego wykrecic
      taka moja przewrotna motywacja

      Delete